• 10.12.2025 15:18

Простір bezmezhного спілкування

Блог ліцею №86 "Консул"

Що криється під поняттям мистецтва?

Відadmin

Тра 7, 2021

20 квітня учні 10-А та 6-А гімназії Консул #86 зібралися задля того, щоб поговорити про мистецтво. Спільнота намагалася відповісти на питання: «Що криється під поняттям «мистецтва»?», «Як зрозуміти суть мистецтва?»

Десятикласники презентували проєкт “Мистецька спадщина України”, у якому досліджували такі напрями: «Як спонукати молодь вивчати мистецтво та розвивати естетичне чуття? Чи потрібно говорити про мистецтво? Якщо так, то як саме говорити про мистецтво? На які мистецькі зразки  варто звернути особливу увагу? Найкращі музеї Києва та України. Топ-5 українських художників»

Мистецтво всім охочим відкриває нові знання, а митець демонструє розуміння світу. Але найбільша цінність мистецтва – у комунікації, яка відбувається поза часом і поза простором.  Визначним генієм такої комунікації є Леонардо да Вінчі, мабуть, саме тому День мистецтва святкують у його день народження. Завдяки і цьому генію, і багатьом талановитим українським митцям учасники спробували долучитися до мистецького спадку та відкрити для себе «Код да Вінчі», мотивуючи  до розкодування смислів, які зашифровані в мистецьких роботах, молодше покоління.

Нашими кодами стали Квітка Цісик, Григір Тютюнник та Іван Марчук. 10-А подав своє бачення мистецтва, намагався віднайти спосіб співіснування мистецтва та особистості в новій системі координат.

Головним висновком, до якого спільно дійшли учасники конструктивної дискусії, став заклик: розуміючи мистецтво, ви почнете краще розуміти себе, людей поруч та світ.

10-А побажав молодшому поколінню неймовірних відкриттів та пошуків кодів для пізнання мистецтва! 6-А клас радо підхопив естафету від старшокласників.

Відгуки 6-А

  Даша Чемерис зазначила: «Мені дуже сподобався проєкт «Код да Вінчі». Хочу зауважити, що десятокласники дуже ретельно підготувалися до заходу. Вони розказували по черзі та не відволікалися.

   Інколи виступали й діти шостого классу та ділилися із зум-аудиторією своїми думками. Також молодь не перебивала старших учнів, слухала із задоволенням їх цікавенні розповіді.

   Мова йшла про мистецтво й діти не могли промовчати, бо мистецтво—це тонка нитка, якщо за неї потягнути, то розкриється великий світ, який підвладний не кожному.

Сашка Віцька вразила паралель мистецтва та фізики. У своєму коментарі учень пише: «Мені дуже сподобався проєкт 10-А про мистецтво. Учні розповідали дуже цікаво, а я раптом відкрив для себе, що в мистецтві можна багато чого зрозуміти про людину. Запам’яталася навіть думка: «Мистецтво описує людину». Мені здається, що в мистецтві люди поєднуються, як атоми у квантовій фізиці».

Багатьох надихнули розповіді про художників, зокрема Діану Наливайко відкриття Дані Орлова, учня 10-А. У відгуку учениця 6-А поділилася враженнями: «Іван Марчук — дуже видатний художник. Його картини експонують майже по всьому світу.  Народного художника України шанують, навіть порівнюють із Пікассо. На уроці нам багато розповідали про нього, але мене вразили картини митця. Його твори не перевершені.

Малювати Іван Марчук навчився в дитинстві, незважаючи на те, що у нього не було ні можливостей, ні достатньо матеріалів для цього. Отже, людина може реалізувати свою мрію, якщо захоче».

У трьох учениць, Даші Іванової, Даринки Нижної, Надії Сербін,  проєктна робота викликала бажання створити власні відеорефлексії. Сподіваємося ви отримаєте позитивне враження від перегляду. Приємних емоцій та мистецьких відкриттів!

Пов’язаний запис

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *