• 25.04.2024 01:59

Простір bezmezhного спілкування

Блог гімназії "Консул" 86

Дистанційне навчання

Відadmin

Кві 14, 2021

Дистанційна освіта – рік поступу.

Другий рік поспіль онлайн-освіта випробовує наші командні та лідерські якості,  нашу спроможність до гнучкості, швидкої реакції на зміни та виклики, створення освітніх моделей, які відповідають новим реаліям. Дається це не швидко і не легко. Потребує зваженості, іноді незручних рішень, а насамперед, нових знань. Поступово, крок за кроком, вдосконалюється освітній процес, разом з цим визначений оптимальний режим роботи гімназії відповідно до вікових і психологічних особливостей учнів, індивідуальних потреб і запитів. Відпрацьований безперервний процес переходу з очного до змішаного і дистанційного навчання з дотриманням календарного планування і відповідно до санітарних вимог.

Дистанційний освітній процес відбувається в синхронному і асинхронному режимах. Ще з самого початку створені облікові записи класів на сервісі Google Classroom, де розміщений розклад, завдання, ведеться облік виконаних завдань і їх оцінювання, асинхронне навчання. Навчання  в синхронному режимі здійснюється через ZOOM, Skype. Крім того, для синхронного та асинхронного навчання використовуються  сервіси і платформи: Padlet онлайн-дошка, Class Time, Learning App, Quizlet, PowerPoint, YouTube канали, Hangouts,  Google team,  Ilea,  «На Урок», «Всеосвіта», «Kahoot». Велика увага приділяється Інтернет-безпеці.

В гімназії запроваджені години індивідуальних консультацій, відео та аудіо-чатів та надання приватних коментарів під час оцінювання. У  класах працюють «школи для родин» і  дистанційний супровід комплексної допомоги в організації навчання дитини.  Соціальний педагог та психолог надають свої рекомендації батькам на сайті гімназії.

За рік, що минув, оптимізована система адміністрування і контролю. Адміністратори мають швидкий доступ як до навчальних курсів, так і окремих занять, до яких можна долучитися в будь-який момент. Є можливість контролю за  виконанням освітньої програми,  щотижневого моніторингу обсягу домашніх завдань, дотримання вимог до навантаження учнів.  Облік відвідування здійснюється щоденно через сервіси Google, а в початковій школі через електронний журнал.  Адміністрація проводить моніторинг як шляхом спостереження за заняттями, так і через аналіз щотижневих звітів класів і комунікацію з батьками.

Дієвий онлайн-зв’язок між учасниками освітнього процесу здійснюється через мессенджери, ZOOM, внутрішню мережу.

Але кожен день виникають нові питання та інформація про нові можливості. Ми впевнені, що впораємося, тому що постійно в процесі навчання. Та все ж бракує отого «вчительського» «очі в очі», можливості швидко відреагувати на особисту проблему, підтримати. Бракує вистав і їх живого сприйняття, обговорень без пауз через технічні проблеми, спільних подорожей… Нам бракує того, що й цілому світові сьогодні. Зате відчуття того, що всі ми команда, що прагнемо зустрічі, спілкування, взаємодії і досягатимемо цього будь-якими доступними нам засобами, стало гарячіше й відчутніше.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *