Потенціал білінгвального навчання
Добрий день, шановні колеги та всі, хто завітав до блогу нашої гімназії.
Сьогодні є потреба поспілкуватися про білінгвальне навчання, довготривалий досвід застосування якого має наша гімназія “Консул” № 86.
Тема білінгвального навчання дуже актуальна на сьогоднішній день у різних країнах світу, в Україні вона теж не поза увагою.
Так що ж таке білінгвіальне навчання? Білінгвіальне навчання – це викладання предметів шкільної програми двома мовами.
Білінгвіальне навчання в нашому закладі — це викладання декількох дисциплін рідною мовою (українською) та іноземною (англійською).
Для нашої гімназії такими предметами є інтегрований курс «Мистецтво», «Технології», «Основи здоров’я». Дані дисципліни за освітніми програмами передбачають розвиток ключових компетентностей учнів, однією з яких є спілкування іноземними мовами.
Для розвитку цієї компетентності на білінгвіальному уроці, паралельно з матеріалом цих предметів учитель надає лексику та термінологію з обговорюваних тем, спонукає учнів використовувати правильно цю нову лексику та термінологію, висловлюючи свою думку іноземною мовою.
Ви запитаєте, що це дає учню? Відповідь проста: учні розширюють своє бачення світу, інтенсивно засвоюють нову лексику щодо різних сфер життя, вчаться критично мислити, намагаються використовувати англійську мову на рівні з рідною.
Для чого ж учням потрібна білінгвіальна освіта в майбутньому? Перелік відповідей буде складено й подовжено згідно з потребами суспільства та й самого учня, але основними з нього є вільне спілкування англійською мовою із використанням термінології, можливість здати міжнародні іспити, мати високооплачувану роботу, яка потребує знань іноземної мови на високому рівні, навчатися в престижних вузах світу.
Щербо Н., учитель англійської мови